piątek, 15 listopada 2013

Ten obiad Ci nie da zapomnieć...



Kuba Sadowski, muzyk i poeta z Płocka, co pisze i śpiewa w Warszawie, z którym w liceum popijając tanim winem dyskutowaliśmy o Hłasko i Broniewskim, wydał płytę. Jest rytmiczna, pozytywna i co rzadkie - z niebanalnymi tekstami, dobra do potańczenia a także do posłuchania przy kolacji z przyjaciółmi. Nie jestem krytykiem muzycznym, więc nie będę się wymądrzać, ale Kuba i Zbóje zakręcili nas i nakręcili w chłodny listopadowy wieczór na koncercie w Hydrozagadce. No i co by tu nie powiedzieć, miło zobaczyć na scenie w stolicy chłopaków z Płocka (obok Kuby, Tomek Rudzki na basie), aż odezwał się mój głęboko ukryty patriotyzm lokalny, o który nigdy bym siebie nie podejrzewała.

Earl Jacob i Zbóje


Oprócz zabawnego kawałka o obiedzie, który pasuje do tej przestrzeni, bo miłość i jedzenie zdecydowanie idą tu w parze (wprawdzie, od mixu pomidorówki z ryżem i schabowego nie trzęsą mi się nogi, co innego z pierogami i soczewicą), szczególnie moment kiedy Kuba szarmancko, niczym Aleksander Żabczyński, przekonuje ten obiad ci nie da zapomnieć...




Urzekła mnie piosenka Kuby z Anią Iwaniak, dziewczyną o głosie który zmienił nawet moją percepcje lokalu, przeniosłam się w inne miejsce...
Posłuchajcie Stop Stop




Zbóje przyjeżdżają do Płocka nad Wisłą 20 grudnia i mam nadzieje, że trochę narozrabiają.  
Nie przegapcie!

Piosenka promująca album Twoja mama lubi mnie bardziej niż Ty, posłuchajcie:





Warto rozrabiać
Earl Jacob i Zbóje


Earl Jacob i Zbóje
Warto Rozrabiać
AKW Karrot Kommando
fot. z koncertu Monika S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

01 09 10